czwartek, 14 czerwca 2012

Zmiany

Jak pewnie zauważyliście na blogu pojawiły się pewne zmiany. Eksperymentowałam wczoraj trochę ze zmianą szablonu jednak nie byłam zadowolona, zostawiłam więc stary i zrobiłam tak zwaną "kosmetykę". Mianowicie zmieniłam czcionkę (mam nadzieję, że jest w miarę czytelna) oraz umieściłam etykiety (kategorie) u góry pod stronami. Wydaje mi się to wygodniejsze i schludniejsze, bo gdy etykiety były po prawej stronie to się brzydko "poszerzały" :D

Cóż. Zmiany na blogu ale także trochę w życiu. Boleję bowiem nad stratą Leo. Naprawdę dużo dla mnie znaczyła. Wielu powie "kurde to tylko kot, sierściuch zwykły" dla mnie to był członek rodziny. I to taki który potrafił mnie wysłuchać i mnie rozumiał.Pewne przyzwyczajenia będę musiała zmienić. Łatwo nie będzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz