wtorek, 5 czerwca 2012

bla bla xD


Dobra, wiem, że chwalenie się nie jest zbyt dobre. Ale muszę, muszę to zrobić! Mimo bardzo brzydkiej pogody mam szczęśliwy i słoneczny dzień! Dostałam dziś cztery piątki zaliczeniowe. Co prawda z przedmiotów fakultatywnych, ale satysfakcji z ich posiadania nie odbierze mi nikt! Naprawdę ;D. Asia dziś się ze mnie śmiała nawet z tego powodu, ale co tam. Radość trzeba okazywać i obdarowywać nią innych :). W ogóle zrobiło mi się bardzo miło i szczerze mówiąc nie spodziewałam się, kiedy dr Wysocka powiedziała mi, że życzy sobie takich studentów jak ja, którzy by się tak udzielali na zajęciach i mieli tyle pomysłów. Inna pani dr pochwaliła mnie za świetną jej zdaniem prezentację zaliczeniową. Żyć nie umierać po prostu. Dobra kończę. Jutro czeka mnie dzień sądu, a mianowicie kolokwium z całego w sumie semestru. I jeśli go zaliczę zostaję dopuszczona do egzaminu a jeśli nie to klops. Kampania wrześniowa czeka.
Ściskam was bardzo mocno i słonecznie w ten paskudny i chmurny dzień. Ale moim zdaniem deszcz też ma swój urok (zwłaszcza jak wyjdzie słońce i pokaże się tęcza).

„Bo wiesz… słońce z deszczem wywołuje tęczę!”

I na koniec piosenka, która poprawi wam humor i wywabi z deszczowej deprechy xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz