wtorek, 8 maja 2012

***

Bajki Emila spotkały się z Waszym wielkim entuzjazmem. To bardzo miłe :) dlatego przygotował on kolejną: Nieśmiałość. Mam nadzieję, że spodoba się Wam tak jak mi :) 



Nieśmiałość
Biegał pewien chłopak za dziewczyną młodą,
Poruszony wdziękiem owej oraz jej urodą,
Nieśmiałość jednak, to domena wielu,
Ostatni raz ją ujrzał na własnym jej weselu.



Na blogu pojawiło się również kilka zmian i nowości. Mianowicie zmieniłam zdjęcie pod nazwą bloga, które jest zbliżone kolorystycznie do szablonu (zdjęcie i obiekt fotografowany należą do mnie) oraz czcionkę (mam nadzieję, że jest czytelna i w miarę przejrzysta). Po prawej stronie, pod Popularnymi postami umieściłam etykiety porządkujące tematycznie wszystkie wpisy zamieszczone na blogu. Teraz możecie łatwo znaleźć interesujący Was tekst. Jeśli macie jakieś uwagi, wskazówki piszcie na mój e-mail: kotwpaski@onet.eu .

2 komentarze:

  1. Ajj, to jest wersja beta, ostatnie dwa wersy definitywnie do poprawy. Troszkę niepotrzebnie się już wyrwałaś z publikacją, ale cóż. :P

    ELDIM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to przepraszam, nie wysłałeś poprawki ;P

      Usuń