niedziela, 4 marca 2012

Wiosna!


Miałam pisać systematycznie, ale jakoś tak wyszło, że z systematycznością jest u mnie na bakier. Hmm… Jako, że wszyscy rozpisują się nad pięknem ostatnich dni nie będę o tym pisała, wystarczy wyjrzeć przez okno żeby się przekonać, że jest ładnie. Ehh czuć upragnioną wiosną. A jak to Pietrucha zwykł mówić: „widać, że wiosna idzie, bo Jadźku wariuje” – sporo w tym prawdy, oj sporo. A jak przy wariowaniu jesteśmy. Najczęściej i najlepiej jest mi wyzwalać emocje i pokłady energii przy muzyce. Dlatego postanowiłam przygotować playlistę moich ulubionych piosenek :) Tylko problem z kolejnością będzie, bo wszystkie są dla mnie numerem jeden :D


Enya - Storms in Africa 

Dlaczego kocham tę piosenkę? A dlatego, że kojarzy mi się z wolnością. Z biegającymi żyrafami i zebrami po sawannie. Z ciepłem, słońcem, kolorami, z... LATEM! :)



Jak już jesteśmy przy Enyi to polecam także takie utwory jak Watermark, Adiemus, Orinoco Flow, Caribbean Blue :)

Bee Gees - Disco Inferno

Kto ze mną studiuje to wie, że swego czasu nuciłam pod nosem "burn baby, burn" :D



Opus - Life is life

Pieśń rozdzierająca gardła podobnie to niżej przestawionego utworu Queen :D



Queen - We Will Rock You

Sztandarowa piosenka znana wszystkim od przedszkola :)



Goldfinger - 99 Red Balloons

Piosenka śpiewana pierwotnie przez Nenę ale osobiście preferuję wersję Goldfinger



My Chemical Romance - Teenagers

Za melodię i tego KOPA!!!



My Chemical Romance - Welcome to the Black Parade



Jason Mraz - I'm Yours 

Obiecałam Anku, że nauczę się grać tę piosenkę na ukulele :D ale znając moje zdolności muzyczne to chyab nici z tego... ale Anku wkrótce Twoje urodziny! :D Więc dedykuję tę piosenkę Tobie :):)


Lao Che - Chłopacy 

Tutaj na uznanie zasługują płyty Gospel i Powstanie Warszawskie tychże.



Simon & Garfunkel - Cecilia


<3


Dżem - Wokół sami lunatycy 

Polecam również: Złoty Paw, Whisky, Harley mój, Jesiony
Mały osobisty sukces: Braciak się zainteresował Dżemem :):)



Caro Emerald - That Man

Polecam też: Back It Up, Stuck, Dr. Wanna Do, A Night Like This.




No na razie wystarczy, później wrzucę resztę :) A jakie utwory Wy polecacie?? :)

1 komentarz: