niedziela, 5 lutego 2012

Tym ostatnio żyje Polska

Ostatnio wiele kontrowersji sprawia sprawa zaginięcia/zabójstwa małej Magdy. Po necie krąży wywiad z detektywem Rutkowskim i komisarzem Sokołowskim prowadzonym przez dziennikarkę TVN.



Dziwi mnie że sobie nie dali po gębach. Z drugiej strony Rutkowski nie powinien wydawać matki Magdy na ostracyzm społeczny, a prezenterka nie powinna być dla niego niegrzeczna. Widać od początku nagrania, że nie darzy go sympatią, ale jako gospodarz programu nie powinna unosić się emocjami. A sam program nie powinien być taki subiektywny "policja i matka Magdy ok, Rutkowski be". Zauważcie, że ta "akcja" dała Rutkowskiemu możliwość powrotu "z pompą". Żadna z występujących w nagraniu stron nie ma w 100% racji ale rozmowa którą ogląda kilka milionów polaków powinna być kulturalna a tymczasem rozmówców aż trzęsło żeby się nie pobić, z panią prezenter na czele.

Poza tym co Wy zrobilibyście na miejscu matki Magdy? Nie to, że jej bronię. Ale wydaje mi się, że gdybyście nieświadomie doprowadzili do śmierci własnego dziecka to raczej nie chwalilibyście się tym na prawo i lewo tylko próbowali się jakoś z tym kryć.

A polskie media zaczynają popisywać się nieprofesjonalizmem. Takie jest moje zdanie. A co do samej sytuacji mam mieszane uczucia.

1 komentarz:

  1. Sytuacja bardzo trudna, reakcja człowieka w szoku jest raczej nie do określenia, a sama tragedia przykra. Mnie już nie denerwuje sam wywiad. Mnie denerwuje to, że media zamiast zrozumieć i pomóc to szukają tu newsa i wręcz działają na niekorzyść tej kobiety, która i tak przeżyła tragedię. To już jest niesmaczne.

    OdpowiedzUsuń