środa, 19 maja 2010

Zawody strażackie

Przyznaję, okropnie padał deszcz. Ale było zawaliście. Nareszcie dotarły do mnie zdjęcia. Oto kilka z nich:


Kolejno od lewej stoją: Wojtek, Bartek, Mirek, Karol.



U góry: Lidka, Renata, Jola.
U dołu: Karol



Iza


W białym kasku: Kamil (kolega z innej jednostki)
Przodem do Kamila a bokiem do aparatu: Bartek


Karol


Bartek


Wylewanie wody ze zbiornika. 
Lejący: Wojtek, Lidka i Michał. 
Oblewany: Karol


Chłopaki z jednostki Kolonia Chmielnik. Pozdrowienia dla szwagra który składał ssawną ;-)


Ostatnie przygotowania przed startem. Poprawiający hełm: Tomek zwany Rybą :)


Chłopaki z naszej jednostki



Zakończenie konkurencji polegającej na strąceniu pachołków. Agnieszka i Renata.



Redagująca tego bloga, "łącznik" Paulina ;P


Mimo deszczowej pogody zawody się udały.Mam nadzieję, że mnie nikt nie zabije za to, że umieściłam tutaj te zdjęcia. Ale informuję iż roszczę sobie do tego prawo bo jestem ich autorką xD


Patrzcie.  Podziwiajcie. Nie zabijajcie. 

2 komentarze:

  1. Ja się będę burzył bo wylewanie wody ze zbiornika uwieczniłem ja :P, a i twoje zdjęcie też samo się nie zrobiło :D . Potraktuj to jako żart :* , ale przyznaj że uchwyciłem świetny moment w trakcie "zabaw" podczas opróżniania zbiornika :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, no tak nie uwzględniłam, przepraszam xD ;*

      Usuń